Záróvizsga a Természettudományi és Szoftvertechnológiai Intézetben – 2024. június

2023/2024. II. félév

A Természettudományi és Szoftvertechnológiai Intézetben a nyári záróvizsgák a következő időszakban kerültek megrendezésre jelenléti formában:

2024. június 24-25.

A 4 záróvizsgabizottságban összesen 35 hallgató esetében először a szakdolgozat védésre, majd ezt követően a szóbeli vizsgára került sor.

A záróvizsgán szakok szerint a következő összesített eredménnyel végeztek a hallgatók és szereztek végbizonyítványt:

  • Felsőoktatási szakképzés
    • Mérnökinformatikus asszisztens (Hálózati Informatika szakirány):
      • összesen: 15 hallgató, 4,31 átlaggal
        2 közepes, 6 jó, 4 jeles, 2 kiváló, és 1 kitüntetéses oklevél minősítéssel
  • Alapképzési szakok
    • Mérnökinformatikus (Felhő szolgáltatási technológiák és IT biztonság specializáció):
      • összesen: 15 hallgató, 4,03 átlaggal
        3 közepes, 10 jó, 1 jeles és 1 kiváló oklevél minősítéssel
    • Mérnökinformatikus (Big Data és üzleti intelligencia specializáció):
      • összesen: 5 hallgató, 3,35 átlaggal
        3 közepes, 2 jó oklevél minősítéssel

A záródolgozatok/szakdolgozatok témái a következők voltak:

Mérnökinformatikus asszisztens FSZ képzés (Hálózati Informatika szakirány)

  • Dömötör Dominik Béla – VT System: Tesztelési folyamatok és továbbfejlesztési lehetőségek
  • Dragos Balázs – Validált informatikai rendszer verzióváltása és dokumentálása multinacionális környezetben
  • Kadlicskó Bálint – Mágneses kártyával történő automatikus beléptetés megvalósítása jogkörnek megfelelően
  • Kósa Márk – Back-end fejlesztés és tesztelés egy szerviz weboldal számára
  • Kuzsel Patrik – Középvállalati hálózat tervezése IPsec és VPN segítségével
  • Lerner Zsolt – Python backend létrehozása vps-t és weboldalakat árusító felület és fizikai szerverek közé
  • Poscher Patrik – Energiagazdálkodási irányítási rendszer modelljének készítése
  • Révész Ádám – IT infrastruktúra nagyvállalati környezetben
  • Simon Róbert – Műszerkezelést bemutató szoftver készítése méréstechnika órához
  • Sulák Erik – Egyszerű játékprogram készítésének bemutatása egy szabadon választott programnyelven és platformon
  • Sümegi Balázs – A Gottsegen György Országos Kardiovaszkuláris Intézet produktív hálózatának bemutatása és kiegészítése
  • Szabó Alex – Játékfejlesztés folyamatának bemutatása Python nyelven
  • Szloboda Martin – Céges levelező szerver megvalósítása
  • Szunyogh Bence – Videókártyával rendelkező virtuális munkaállomások kialakítása
  • Zsiday Csaba – Az informatika szerepe a médiában

Mérnökinformatikus BSc képzés (Felhő szolgáltatási technológiák és IT biztonság specializáció)

  • Benkő Márton – Logisztikai vállalat weboldalának fejlesztése online foglalási lehetőséggel
  • Bory Bence – Alapanyag alapú receptajánló rendszer implementációja
  • Budai Bence – Házi napelem rendszer termelésének vizualizálása
  • Dobosi Donát Levente – Labdarúgó játékosok adatainak elemzése Python környezetben
  • Filotás Márk – Többjátékos mód megvalósítása kétdimenziós platformer játékhoz
  • Gorácz Roland – Energiahatékony feladatszámítás a szoftverfejlesztés területén
  • Hegedüs Zoltán Márk – Automatizált pénzügyi megoldások mikro-, kis- és középvállalkozások számára
  • Jakab Szabolcs – Okos otthonok és cybersecurity
  • Jancsek József Márk – Okos otthon megvalósítása NodeRed keretrendszer segítségével
  • Kertész Zoltán Ákos – Közlekedési táblák osztályozása mély tanulás alkalmazásával
  • Kovács Mátyás – Markerdetektálás alapú holografikus megjelenítés kevert valóságban
  • Környei Balázs – Nagykereskedelmi élelmiszerláncok termékár-összehasonlító webalkalmazása
  • Németh Zsolt – Felhőalapú virtualizációs megoldások: Az Azure Virtual Desktop infrastruktúra mint kód tervezése és implementációja
  • Somogyi Dorottya – Fenntarthatóság a kriptovaluta bányászatban
  • Spinda Máté János – Magyarország halfajainak osztályozása mély tanulással

Mérnökinformatikus BSc képzés (Big Data és üzleti intelligencia specializáció)

  • Bencze Emese – Szállodai ajánlórendszer fejlesztése Pythonban web scraping alapján
  • Farkas Bendegúz – A digitalizáció szerepe a körforgásos gazdaságban: Új technológiák a környezetvédelemben
  • Jaksa Edit Melinda – 3D online játék készítése Unity Engine alkalmazásával
  • Jung Renáta – Egyetemi előrehaladást követő, segítő Androidos alkalmazás fejlesztése
  • Kusztor Éva – VR kémia oktató játékprogram fejlesztése

Minden záróvizsgázó elért eredményéhez szívből gratulálunk, és sok sikert kívánunk az új életcélok, jövőbeli tervek, álmok megvalósításához!

„Megcélozni a legszebb álmot,
komolyan venni a világot,
mindig szeretni és remélni,
így érdemes a Földön élni!”
/Papp Lajos/


A jelenlegi oldal frissítve: 2024.06.26.